Klaas bedankt!
Klaas bedankt!
Na 26 jaar is de tijd aangebroken dat de werkzaamheden van Klaas Vos bij Aurora worden overgenomen. Klaas nadert de respectabele leeftijd van 70 jaar en wil meer ontspannen en met minder stress leven.
Dat betekent dat de nieuwe belijners vanuit de klusgroep het klaasrechte gevoel moeten zien te evenaren. Ook het schoonmaken en schoonhouden van de kleedkamers wordt door de vrijwilligers van de klusgroep overgenomen. Betekent ook minder kosten.
Wat Klaas nog wel blijft doen is het project ‘kakkie in het zakkie’ om hondenbezitters te attenderen op het fatsoenlijk uitlaten van hun huisdier. Klaas geeft daarbij dagelijks het goede voorbeeld en spreekt mensen indien nodig erop aan.
Wij danken Klaas voor zijn bewezen diensten.


