Keeper Aron van de Berg opnieuw in sterrenteam!
Rapporteurs en waarnemers van VMN hebben keeper Aron van de Berg dit weekend opnieuw opgenomen in het Sterrenteam van week 25. Eerder dit seizoen, in week 8 begin november, werd hij ook al beloond met een plek in het Sterrenteam dankzij een uitstekende beoordeling.
Ook deze keer spreken de rapporteurs vol lof over zijn optreden, niet alleen vanwege zijn sterke wedstrijd tegen Eminent Boys, maar ook door zijn constante prestaties gedurende het hele seizoen.
Aron werd opnieuw unaniem gekozen als onderdeel van het Sterrenteam van deze week.
Hieronder lees je de beoordeling van de rapporteurs en waarnemers van week 25.
Klik hier.


